BLOG Justyna Kopec 5 książek które polecam na świąteczny prezent

5 książek, które polecam na świąteczny prezent

14 grudnia 2021

Szukasz pomysłu na prezent pod choinkę? Bezpiecznym rozwiązaniem, gdy nie wiesz, co dać, jest książka. Przygotowałam dla Ciebie zestawienie pięciu książek, które osoby chcące rozwijać swoją markę osobistą i działania online powinny przeczytać. Niech to będzie dla Ciebie inspiracja na świąteczne prezenty.

Oto moja lista:

1. “To jest marketing” Seth Godin

W ubiegłym roku zgarniała pierwsze miejsca we wszelakich możliwych rankingach na najbardziej polecane książki marketingowe. Napisana przystępnym językiem z wieloma przykładami – zrozumie jej przekaz każda osoba niezależnie od poziomu swojej wiedzy.

 

2. “Marketing 4.0” oraz “Marketing 5.0” Philip Kotler

Papież marketingu, Philip Kotler, jest jednym z najbardziej znanych na świecie teoretyków marketingu. Najnowsza jego książka “Marketing 5.0” jest ciągiem dalszym poprzedniej “Marketing 4.0”. Trudno jedną zrozumieć bez drugiej, a każda pozwoli Ci spojrzeć szerzej na swoje działania promocyjne.

 

3. “Superfani” Patt Flynn

Marketing skupia się na tym, w czym i komu pomagasz. I to KOMU jest kluczowe, bo w końcu bez odbiorców i bez klientów biznesu robić nie będziesz. Patt Flynn w swojej książce daje gotowy przepis, jak spowodować, aby stworzyć swoje “plemię”, wyróżnić się i odnieść sukces w biznesie.

 

4. “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)” Justyna Kopeć

To książka, którą można określić podręcznikiem krok po kroku budowania marki osobistej i swojej obecności w sieci. Zawarłam w niej 44 rozdziały konkretnej wiedzy, którą możesz zastosować od razu w swojej działalności i sprawdzić, czy przynoszą Ci rezultaty, na jakie zasługujesz.

 

5. “Czuła przewodniczka” Natalia De Barbaro

Może to nie jest książka marketingowa, ale książka o każdej z nas. O mnie, o Tobie! A skoro wszystkie działania zaczynają się od nas, to warto poznać siebie lepiej i zobaczyć, jakie zasoby mamy. Dzięki tej książce być może zajrzysz głębiej w siebie, zrozumiesz i… zaczniesz żyć pełnią życia, wnosząc niesamowitą wartość w życie innych ludzi.

 

___________________________________

Co ważne: większość wymienionych powyżej książek możesz kupić na mojej stronie: https://justynakopec.pl/sklep/

Gdy wybierzesz moją książkę i wpiszesz kod CHOINKA, to przesyłkę będziesz mieć za 0 zł. Kod obowiązuje nawet, jeśli do koszyka włożysz moją książkę i dodatkowe publikacje.

5 3 votes
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

Transformacja marki: Jak zmienić swój archetyp marki?

Transformacja marki: Jak zmienić swój archetyp marki?

Marka osobista, podobnie jak każda marka, może ewoluować i zmieniać się z biegiem czasu. Czasami zmiana jest konieczna, aby lepiej odzwierciedlić nowe wartości, misje lub zmiany w otoczeniu rynkowym. Jednym ze skutecznych sposobów na przeprowadzenie transformacji...

Studia przypadków: Jak globalne marki wykorzystują archetypy?

Budowanie silnej marki osobistej to sztuka, która wymaga zrozumienia psychologii i emocji Twoich odbiorców. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi do osiągnięcia tego celu są archetypy marki. Jako ekspertka budowania kobiecej marki osobistej, chcę pokazać Ci, jak...

Jak używać archetypów marki do segmentacji rynku?

Segmentacja rynku to kluczowy element skutecznej strategii marketingowej. Jako ekspertka budowania kobiecej marki osobistej, wiem, jak ważne jest zrozumienie, kto jest Twoim klientem i jak do niego dotrzeć. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi do tego celu są...

Czy Twoja marka potrzebuje więcej niż jednego archetypu?

Budowanie marki osobistej to nie lada wyzwanie, szczególnie dla kobiet, które pragną wyróżnić się w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Jednym z kluczowych elementów tworzenia autentycznej i wpływowej marki jest zrozumienie i wykorzystanie archetypów marki. Ale czy...

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Najstarszy
Najnowszy Najczęściej głosowano
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
[instagram-feed]