BLOG Justyna Kopec 5 książek które polecam na świąteczny prezent

5 książek, które polecam na świąteczny prezent

14 grudnia 2021

Szukasz pomysłu na prezent pod choinkę? Bezpiecznym rozwiązaniem, gdy nie wiesz, co dać, jest książka. Przygotowałam dla Ciebie zestawienie pięciu książek, które osoby chcące rozwijać swoją markę osobistą i działania online powinny przeczytać. Niech to będzie dla Ciebie inspiracja na świąteczne prezenty.

Oto moja lista:

1. “To jest marketing” Seth Godin

W ubiegłym roku zgarniała pierwsze miejsca we wszelakich możliwych rankingach na najbardziej polecane książki marketingowe. Napisana przystępnym językiem z wieloma przykładami – zrozumie jej przekaz każda osoba niezależnie od poziomu swojej wiedzy.

 

2. “Marketing 4.0” oraz “Marketing 5.0” Philip Kotler

Papież marketingu, Philip Kotler, jest jednym z najbardziej znanych na świecie teoretyków marketingu. Najnowsza jego książka “Marketing 5.0” jest ciągiem dalszym poprzedniej “Marketing 4.0”. Trudno jedną zrozumieć bez drugiej, a każda pozwoli Ci spojrzeć szerzej na swoje działania promocyjne.

 

3. “Superfani” Patt Flynn

Marketing skupia się na tym, w czym i komu pomagasz. I to KOMU jest kluczowe, bo w końcu bez odbiorców i bez klientów biznesu robić nie będziesz. Patt Flynn w swojej książce daje gotowy przepis, jak spowodować, aby stworzyć swoje “plemię”, wyróżnić się i odnieść sukces w biznesie.

 

4. “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)” Justyna Kopeć

To książka, którą można określić podręcznikiem krok po kroku budowania marki osobistej i swojej obecności w sieci. Zawarłam w niej 44 rozdziały konkretnej wiedzy, którą możesz zastosować od razu w swojej działalności i sprawdzić, czy przynoszą Ci rezultaty, na jakie zasługujesz.

 

5. “Czuła przewodniczka” Natalia De Barbaro

Może to nie jest książka marketingowa, ale książka o każdej z nas. O mnie, o Tobie! A skoro wszystkie działania zaczynają się od nas, to warto poznać siebie lepiej i zobaczyć, jakie zasoby mamy. Dzięki tej książce być może zajrzysz głębiej w siebie, zrozumiesz i… zaczniesz żyć pełnią życia, wnosząc niesamowitą wartość w życie innych ludzi.

 

___________________________________

Co ważne: większość wymienionych powyżej książek możesz kupić na mojej stronie: https://justynakopec.pl/sklep/

Gdy wybierzesz moją książkę i wpiszesz kod CHOINKA, to przesyłkę będziesz mieć za 0 zł. Kod obowiązuje nawet, jeśli do koszyka włożysz moją książkę i dodatkowe publikacje.

5 2 votes
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

10 kroków do stworzenia lepszej strategii marketingowej

10 kroków do stworzenia lepszej strategii marketingowej

Stworzenie skutecznej strategii marketingowej to klucz do powodzenia w biznesie. Dzięki dobrej strategii zwiększysz zasięg swojej marki, przyciągniesz nowych klientów i zwiększysz swoje przychody. W tym artykule przedstawię 10 kroków, które pomogą Ci stworzyć lepszą...

Czy warto budować biznes na marce osobistej?

Z budowaniem marki osobistej wiąże się wiele korzyści, a gdy chodzi o prowadzenie biznesu, może to być klucz do sukcesu. Dzięki mojemu doświadczeniu jako doradczyni biznesowej, uważam, że budowanie silnej marki osobistej jest dobrym podejściem do poprawy wyników...

Jak nie przepalać budżetu reklamowego?

Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że reklama to inwestycja zarówno czasowa, jak i finansowa. Skuteczne zarządzanie budżetem reklamowym to elementarne zadanie dla każdej firmy. Jak uniknąć zbędnego rozrzutu środków? Jak kontrolować wydatki i odmierzać...

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze