BLOG Justyna Kopec 7 inspirujących cytatów – Steve Jobs

7 inspirujących cytatów – Steve Jobs

5 października 2021

Dziesięć lat. Dokładnie 5 października 2011 roku zmarł Steve Jobs. Przedsiębiorca, biznesmen, inwestor, wizjoner. Dla wielu geniusz, ideał, ikona popkultury. Osoba, która miała realny wpływ na życie milionów ludzi na całym świecie. W dzisiejszym wpisie przywołuję zatem 7 inspirujących cytatów tego wizjonera. Zmuszają do myślenia, pozwalają wyznaczyć kierunek, redefiniują.

To co?

Zaczynamy?

 

1. Jesteśmy tutaj, aby przyczynić się do zmiany tego świata. W przeciwnym razie, po co tu jesteśmy?

 

2. Nasz czas jest ograniczony, więc nie marnujcie go, żyjąc cudzym życiem. Nie wpadajcie w pułapkę dogmatów, żyjąc poglądami innych ludzi. Nie pozwólcie, aby hałas cudzych opinii zagłuszył wasz własny, wewnętrzny głos. I najważniejsze – miejcie odwagę kierować się sercem i intuicją.

 

3. Wierzymy, że ludzie z pasją MOGĄ zmienić świat na lepszy.

 

4. Bycie najbogatszym człowiekiem na cmentarzu mnie nie interesuje. Kłaść się do łóżka w nocy z myślą, że stworzyliśmy coś wspaniałego… to się dla mnie liczy.

 

5. Wasza praca wypełni dużą część waszego życia i jedynym sposobem, aby być naprawdę usatysfakcjonowanym, jest robienie czegoś, w co wierzycie, że jest czymś wielkim. Jedynym sposobem na robienie wielkich rzeczy jest robienie czegoś, co się kocha. Jeśli jeszcze tego nie znaleźliście – szukajcie dalej. Nie idźcie na kompromisy. Jak w wielu przypadkach, serce powie wam, kiedy to znajdziecie. Jak w każdym dobrym związku, będzie coraz lepiej wraz z mijającymi latami. Więc szukajcie, aż znajdziecie. Nie idźcie na kompromisy”.

 

6. Ci, którzy są wystarczająco szaleni, że myślą, że mogą zmieniać świat, zmieniają go naprawdę.

 

7. Niektórzy mówią „Damy klientowi to, czego chce!”. Ale to nie jest nasze podejście. Naszym zadaniem jest ustalić, czego klient będzie chciał, zanim tego zapragnie.

 

Steve Jobs, mimo trudnego charakteru, był niepowstrzymany w zmienianiu świata, w osiąganiu niemożliwego. Powtarzał, że aby być naprawdę usatysfakcjonowanym, trzeba  robić coś, w co się wierzy, że jest czymś wielkim.

Jobs uwierzył i zrobił rzeczy wielkie. Jego idee przetrwały jego śmierć.

A jakie są Twoje idee, które zainspirują innych? Do jakiej wizji nas zapraszasz swoim działaniem? Zainspirują swoją historią mnie i innych Czytelników.

5 6 votes
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

10 kroków do stworzenia lepszej strategii marketingowej

10 kroków do stworzenia lepszej strategii marketingowej

Stworzenie skutecznej strategii marketingowej to klucz do powodzenia w biznesie. Dzięki dobrej strategii zwiększysz zasięg swojej marki, przyciągniesz nowych klientów i zwiększysz swoje przychody. W tym artykule przedstawię 10 kroków, które pomogą Ci stworzyć lepszą...

Czy warto budować biznes na marce osobistej?

Z budowaniem marki osobistej wiąże się wiele korzyści, a gdy chodzi o prowadzenie biznesu, może to być klucz do sukcesu. Dzięki mojemu doświadczeniu jako doradczyni biznesowej, uważam, że budowanie silnej marki osobistej jest dobrym podejściem do poprawy wyników...

Jak nie przepalać budżetu reklamowego?

Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że reklama to inwestycja zarówno czasowa, jak i finansowa. Skuteczne zarządzanie budżetem reklamowym to elementarne zadanie dla każdej firmy. Jak uniknąć zbędnego rozrzutu środków? Jak kontrolować wydatki i odmierzać...

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze