Zbuduj swoją markę i biznes online, aby zarabiać łatwiej i mieć więcej klientów.

Oferta ważna tylko przez ograniczony czas
* Kupując, zgadzasz się z Regulaminem

O książce

Przyszło nam żyć w dziwnym świecie. W świecie, w którym w ciągu zaledwie kilku miesięcy przenieśliśmy większość naszej działalności do Internetu. To, co dotychczas oglądaliśmy w filmach, stało się naszą rzeczywistością.

Konkurencja jest większa niż kiedykolwiedk wcześniej. W dodatku Internet z jednej strony ułatwia działanie, a z drugiej zasypuje klientów różnymi rozpraszaczami i ciężko przebić się ze swoim komunikatem.

Jak tu rozkręcić biznes? Jak utrzymać istniejącą firmę lub na nowo zdefiniować jej działalność? Jak zdobyć klientów, a potem ich utrzymać? Jak nie pójść z torbami, kiedy zawsze klient znajdzie tańszą ofertę?!

Nie tylko TY masz te wyzwania i rozterki, przeżywa to niemal każdy. Dlatego dobrze, że tutaj jesteś, bo mam na to gotowe i sprawdzone przez tysiące osób rozwiązania!

Oddaję w Twoje ręce książkę, która jest wynikiem blisko 15 lat moich doświadczeń w zakresie public relations, marketingu, a zwłaszcza biznesu online i budowania marki osobistej. Zawarłam w niej propozycje działań, które możesz wykorzystać na różnym etapie swojej działalności online, a wszystko to spięte jest klarownym systemem 5S. Zasada 5S to mój autorski koncept, dzięki któremu krok po kroku możesz osiągnąć swoje cele biznesowe.

W czasach kryzysu jedyną różnicę stanowisz Ty i Twoja interpretacja rzeczywistości.

Czy ta książka będzie odpowiednia dla Ciebie?

Szczerze mówiąc: TAK! Jeśli dotychczas jeszcze nie zaistniałaś w sieci, to czas najwyższy w końcu przełamać swoje bariery. Bo kiedy, jak nie teraz, jest najlepszy czas na Ciebie i Twoją markę. Czasy kryzysu zawsze przynoszą nowe możliwości. Być może jedna z nich właśnie otwiera się przed Tobą…

Ta książka jest dla osób, które:

  • czują, że nadszedł czas na zmianę
  • są otwarte na nową wiedzę i rozwiązania
  • zdają sobie sprawę, że aby mieć efekty, trzeba po prostu wziąć się do pracy
  • są przekonane, że silna marka osobista da im szansę wyróżnić się na rynku
  • chcą odwrócić trend i pragną, aby to klienci zabiegali o nich, a nie oni wciąż biegali za klientami
  • chcą zabezpieczyć się finansowo
  • lubią uczyć się od praktyka, który już osiąga niepodważalne rezultaty na rynku

Ta książka NIE jest dla osób, które:

  • myślą tylko o tym, jak zarobić, ale się nie narobić
  • nie chcą wziąć odpowiedzialności za swoje życie
  • mają postawę roszczeniową i uważają, że im z zasady wszystko się należy
  • uważają, że jakoś to będzie i mocna marka osobista nic nie zmieni w ich życiu
  • są zadowolone z miejsca, w którym są obecnie
  • chcą wiedzę zdobytą w książce wykorzystać w sposób nieetyczny

Zawartość

Wstęp

Marka osobista i biznes online receptą na trudne czasy

Samoświadomość

1. Kim jesteś? DNA marki
2. Mapa kompetencji, czyli znajdź siłę w sobie
3. Pieprzyk Twojej marki: o przewadze konkurencyjnej
4. Odwołaj się do społecznej świadomości. O archetypach marki
5. Wiarygodność marki, czyli marka, którą pokochają inni
6. Jak cię widzą… Słów kilka o brandingu marki
7. Twoje bariery mentalne. Jak dodać sobie siły?

Społeczność

8. Twój klient idealny i grupa odbiorców
9. 1000 prawdziwych fanów – Twoja droga do sukcesu
10. Na jakim rynku działasz?
11. Bądź w kontakcie, czyli animowanie społeczności
12. Od obserwatora do ambasadora Twojej marki
13. Kto ma Twojego klienta? Rzecz o partnerstwach
14. Social proof – na pewno Cię sprawdzą

Sposób komunikacji

15. Zasada 90-9-1: uwolnij się od lajków
16. Obszary tematyczne i zasada 70-20-10
17. Słowa, słowa, słowa… O słowach, które mają moc
18. Więcej niż słowa. Obrazy w komunikacji marki
19. O live’ach słów kilka
20. Strona internetowa, czyli Twój dom online
21. Przejdź do elity: blog
22. Newsletter, blisko, bliżej… odbiorcy
23. Wielka czwórka: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube
24. Nieoczywiste sposoby wyróżnienia Twojego profilu
25. Komentarze, czyli jak nie dać się ponieść emocjom
26. Jak planować swoje działania w social media i nie zwariować
27. O ludzkiej stronie marki: błędy
28. Czarna strona mediów społecznościowych

Sprzedaż

29. Twoja oferta, czyli marka sprzedaje
30. Jak wyceniać swoje produkty i usługi, gdy inni rozdają za darmo
31. Lejki sprzedażowe: od ogółu do szczegółu
32. Wezwij do akcji – zaproszenie do działania
33. Mistrzowska obsługa klienta
34. Jak sprzedawać, kiedy nie ma się dużej społeczności
35. Masz jeszcze wymówki? Porozmawiajmy o tym

Strategia

36. Elementy, które pozwolą Ci wystartować, nawet jeśli nie masz doświadczenia
37. Mastermind, czyli wzrastaj razem z innymi
38. Jak podnieść wartość swojego imienia i nazwiska, gdy dopiero zaczynasz
39. Sztuczki specjalistów od marketingu, które możesz zastosować sama
40. System – sposób na osiągnięcie celów
41. Audyt działań: sprawdzaj i weryfikuj
42. Baw się dobrze, czyli trzymaj dystans

Zakończenie

To dopiero początek

Wstęp

Życie pisze różne scenariusze. Na część mamy wpływ, do innych musimy się dostosować.
Rok 2020 rozpoczął się dla mnie, zapewne jak dla większości osób, planowaniem. W ciągu dwóch styczniowych dni zastanawiałam się, co zaprosić do swojego życia, a na co nie mam już zgody, żeby w nim było. Stworzyłam mapę marzeń, opracowałam strategię. Krok po kroku przez następne tygodnie realizowałam swoje założenia. Do czasu…

Są takie daty, które każdy z nas pamięta. Przypuszczam, że wiesz, co robiłaś 11 września 2001 roku, gdy runęły wieże World Trade Centre. Pamiętasz zapewne też jak spędzałaś czas 2 kwietnia 2005 roku, gdy z ust przejętych dziennikarzy usłyszałaś o śmierci Jana Pawła II… Być może do tych pamiętnych dat dołożysz również marzec 2020 roku. Początek pandemii.

W dniu moich urodzin, 11 marca, podczas sesji zdjęciowej, w radio usłyszałam pierwszą zapowiedź ograniczeń: edukacja miała być tylko zdalna. Dwa dni później, w piątek wieczorem, premier ogłaszał obostrzenia dla całej Polski. Ogólnoświatowa pandemia Covid-19 przybrała realne kształty. Ja sama zaś wpadłam w panikę. Miałam wrażenie, że cały mój świat się załamał. Prowadziłam agencję marketingową, która właśnie, tak wówczas mi się wydawało, straciła rację bytu. Miałam zaplanowane szkolenia, które z dnia na dzień zniknęły z mojego kalendarza. Pozostał całkiem duży kredyt do spłacenia oraz spore koszty miesięczne utrzymania firmy. To, co dodatkowo się pojawiło w nocy z piątku na sobotę, to obezwładniający strach i niepewność.

Dlaczego Ci o tym piszę? Bo być może Ty również byłaś w podobnej sytuacji. Być może 13 marca 2020 roku również Ty zobaczyłaś, jak kruche mogą być wszystkie plany. Jak niepewny może być kolejny dzień, a dotychczasowe poczucie bezpieczeństwa staje się ułudą. Świat, który znaliśmy przestał istnieć, chociaż większość z nas dopiero miała się o tym przekonać. Od 16 marca nastąpiła narodowa kwarantanna. Lwia część biznesu została zablokowana. Po prostu przestała funkcjonować.

Wracając jeszcze na moment do mojej historii: w sobotę, 14 marca, od rana walczyłam z potwornym bólem brzucha, w którym ukryte były wszystkie stresy. Nauczyłam się jednak, że w trudnych sytuacjach najlepiej jest wyjść do ludzi. Bałam się kontaktu z moimi wirtualnymi znajomymi, ale rozmowy z przyjaciółmi uznałam za dobre rozwiązanie. Zadzwoniłam do kilkorga najbliższych mi osób. Zaczęłam się żalić, jak to jest mi ciężko (jakby oni czuli się inaczej!). Ile też straciłam, bo tylko na tym koncentrował się mój strach. I jak ja, biedna, sobie teraz poradzę. Na szczęście moi przyjaciele to nie osoby, które byłyby gotowe płakać razem ze mną. W ciągu kilku godzin pomogli mi zrozumieć, że mam wszystkie kompetencje, które będą niezbędne w nowej sytuacji rynkowej.

Niedziela to był czas zbierania danych, układania nowych strategii i… działania! Już wieczorem rozpoczęłam komunikację online. Rozwiązania wszak były tylko dwa: przeczekać albo zacząć działać, wziąć odpowiedzialność za swoje życie w swoje ręce! Dokładnie z takim komunikatem wyszłam do moich klientów i do osób, które obserwowały mnie w mediach społecznościowych. Miałam świadomość, że znaczna część z nich może nie widzieć wyjścia z sytuacji i poddać się. Niektórzy, podobnie jak ja z piątku na sobotę, być może uznali, że właśnie stracili wszystko. Czas zatem było pokazać im rozwiązania i nowe możliwości.
Jest takie powiedzenie, że w czasach kryzysu rodzą się fortuny. I ci, którzy szybko dostrzegą szansę, mogą doświadczyć niebywałych korzyści. Moim zdaniem sposobem na przetrwanie bez strat było przeniesienie biznesu do świata online. Wiele osób miało taki plan wcześniej, ale odkładało te działania na bliżej nieokreśloną przyszłość. Pandemia dla wielu z nas przyśpieszyła zmianę, a nawet rozwinęła biznes.

W tej książce, “Biznes online nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet”, będę zachęcać Cię do spojrzenia na możliwości, które kryje w sobie biznes online. Będę pokazywała Ci, jak zbudować markę osobistą, którą pokochają odbiorcy, bo jestem przekonana, że tylko prawdziwa wartość się obroni. Zawsze obroni się również prawda serca.

Kiedy zaufanie do firm spadło, kiedy przenieśliśmy nasze działania do online’u, to właśnie marka osobista jest tym, czym możemy się wyróżnić i na czym możemy zbudować swój biznes online. Teraz potrzebujemy poznać, polubić i zaufać Człowiekowi bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Teraz jest czas na prawdziwe, odważne marki osobiste!

Marka osobista to skojarzenia jakie ludzie mają na Twój temat, na temat tego, co robisz i jaką wartość wnosisz na rynek. Zgodnie z tymi skojarzeniami będą chcieli z Tobą współpracować, kupować od Ciebie lub nie. Marka osobista to także obietnica, którą powinnaś dostarczyć na rynek. Obietnica jakości, skuteczności, pewności…

Marka osobista jest pojęciem z obszaru marketingu. Warto zastanowić się jak można ją skutecznie budować. W marketingu bardzo ważne są systemy, które możemy wdrażać, aby podnosić efektywność swoich działań.

A skoro o systemach mowa, to w tej książce zapoznam Cię z moim autorskim system świadomego budowania marki osobistej, który jest zamknięty w regule 5S.

W kolejnych działach przyjrzymy się bliżej następującym obszarom:

1. Samoświadomość
Mam nadzieję, że wiesz, że wszystko zaczyna się od Ciebie. Tak, Ty jesteś podstawą do wszelkich działań, zmian, wartości. A zatem skoro to Ty jesteś najważniejszym narzędziem, to powinnaś mieć świadomość tego, kim jesteś.
W tej części przyjrzymy się Tobie. Postaram się, żebyś znalazła w sobie prawdziwą moc do dalszego działania. Obalę pewne mity, które być może również są w Twojej głowie oraz przyjrzymy się Twojej wyjątkowości, czyli temu co może stać się Twoją przewagą konkurencyjną.

2. Społeczność
Kluczem do rozwoju Twojej marki oraz do Twoich zarobków niewątpliwie jest społeczność, którą stworzysz przy swojej marce. Bez społeczności błądzisz jak dziecko we mgle nie wiedząc, jaką ofertę zaproponować i w konsekwencji, ile możesz zarobić.
Każda szanująca się firma zaczyna swój marketing od określenia klienta idealnego, od poznania jego problemów i potrzeb. Dlaczego zatem tak rzadko my go określamy? Przecież każda usługa i produkt powinny pomagać rozwiązywać problemy, zaspokajać potrzeby i przeprowadzać przez wyzwania odbiorcę.
Ta część pozwoli Ci odetchnąć z ulgą, gdy poznasz regułę 1000 prawdziwych fanów oraz odkryjesz, że tu o jakość relacji chodzi a nie o ich ilość.
Gdy będziesz znać swoją społeczność, trzeci element mojego autorskiego systemu budowania marki osobistej 5S będzie już tylko komentarzem.

3. Sposób komunikacji
Kiedy wiesz kim jesteś, jakie są Twoje mocne strony i kiedy wiesz także kim jest Twój klient idealny, czas aby między Wami nastąpił przepływ komunikacji. Czas na zbudowanie mostu! Możesz w tym celu wykorzystać media społecznościowe, stronę internetową, networking i całą paletę możliwości online’owych.
Pamiętaj, że tutaj chodzi o rozmowę, a nie wyłącznie o nadawanie komunikatu. Staraj się być zatem pomocna. Wnoś wartość w życie drugiego człowieka, bo po drugiej stronie zawsze jest osoba, a nie awatar.
Przedstawię Ci różne rozwiązania i poproszę, abyś na początek wybrała 2-3 media społecznościowe, w których będziesz gromadzić swoją społeczność. Zachęcę Cię również do tego, abyś się zastanowiła, jaka forma komunikacji jest Ci najbliższa: tekst, wideo, grafika i zdjęcia? Komunikowanie powinno sprawiać Ci radość, zatem nie zmuszaj się do czegoś, co będzie powodowało Twoją udrękę.

4. Sprzedaż
Bardzo długo sprzedaż miała dla mnie wydźwięk pejoratywny. Kojarzyła mi się z wciskaniem, naciąganiem, manipulacją. Na szczęście kilka lat temu odczarowałam ją, gdy w końcu zrozumiałam, że sprzedawanie to tak naprawdę pomaganie. Bo gdy znasz swojego klienta, jego potrzeby i problemy, to naturalne jest, że chcesz pomóc mu je rozwiązać. W etycznej sprzedaży klientowi nie będziesz wciskać „parasolki w słoneczny dzień”.
W tej części zatem zapoznam Cię z tworzeniem lejka sprzedażowego, zasadami wyceny swoich produktów i usług, obsługą klienta. Porozmawiamy także o ograniczających przekonaniach, które być może stopują Twoje działania.
Będę Ci przypominać, że skoro stworzyłaś swoją społeczność, edukujesz ją, to nie możesz czekać w nieskończoność na zaoferowanie pierwszego produktu. Jeżeli Ty tego nie zrobisz, Twoi odbiorcy pójdą i kupią go u kogoś innego, a przecież nie o to Ci chodzi…

5. Strategia / System
W tym obszarze ważne jest ułożenie dotychczas wypracowanych rzeczy w spójny i jasny system. Jeśli chcesz mieć efekty, to musisz wiedzieć, co powinnaś zrobić krok po kroku, aby faktycznie mieć konkretne rezultaty.
Pokażę Ci jak zaplanować nie tylko działania, ale również co ma z nich wynikać: zwiększenie ilości osób lajkujących Twój fanpage, ilości osób odwiedzających Twoją stronę, ilości leadów w newsletterze, ilości komentarzy na blogu, informacji, które się na Twój temat ukazują w mediach, czy wreszcie zwiększenie sprzedaży.
Zachęcę Cię do rozpisania tego wszystkiego z podziałem na rok, pół roku, kwartał, miesiąc, tydzień i dzień, pamiętając jednocześnie, że plan jest niczym, to planowanie jest wszystkim. Przyjrzymy się również statystykom i sprawdzimy co działa, a co wymaga usprawnienia. Nie powinnaś bać się eksperymentować, dodawać nowe elementy i usuwać te, które nie przynoszą rezultatów.

Mój autorski system świadomego budowania marki osobistej 5S przedstawiłam też na rycinie.

To teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Ciebie do świata biznesu online budowanego przez świadome marki osobiste! Zaczynajmy….

 

rozdziały

stron

Ta książka to najlepszy prezent, jaki możesz sobie zrobić nie tylko na Święta. To pozycja, która jest must have w biblioteczce każdej osoby poważnie myślącej o budowaniu swojej marki osobistej i biznesu online.

W dzisiejszym świecie rzadko spotyka się ludzi w biznesie, którzy robią więcej niż zawarte jest w cenie; chętniej niż oczekuje tego klient; z zaangażowaniem na najwyższym poziomie. A jednak! Znalazłam taką osobę, która gwarantuje właśnie takie działanie. Justyna Kopeć. Kobieta o szerokich kompetencjach, dostępna ze swoim wsparciem 24h/dobę. Udowadniająca, że można więcej, lepiej, szybciej. Polecam każdemu, kto potrzebuje wsparcia w rozwijaniu biznesu online! O social mediach wie baaardzo wiele. O marketingu również!

Małgorzata Bieniaszewska

Justyna to agent marki, trener, mentor. To kopalnia wiedzy i doświadczenia, którym chętnie się dzieli ze swoimi klientami. Ciepła ale stanowcza, przyjazna ale wymagająca. Profesjonalna, rzetelna i mega skuteczna. Wzrastanie przy jej boku to wspaniała przygoda i zaszczyt. Polecam!

Beata Bikowska

Justyna to jedna z tych Kobiet, które zarażają innych swoją energią. Jest ekspertem budowania marki osobistej. Jej szkolenia to praktyczna wiedza, wykonywana na żywym organizmie mediów społecznościowych. Jako mój mentor w dziedzinie budowania mojej własnej marki osobistej, otworzyła przede mną niezliczone możliwości biznesowe. Za co serdecznie dziękuję. Współpraca z nią daje realne efekty. I niech was nie zwiedzie jej anielski wygląd.

Lilianna Falencikowska

Wybrana wiedza i metody, których nauczysz się z książki „Biznes online nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet”:

 

  • Zasada 5S, czyli Twoja droga do budowania mostów z klientami
  • Mapa kompetencji, dzięki której pokażesz się jako ekspert, udowodnisz swoją sprawczość, zbudujesz wiarygodność i dookreślisz sposób komunikacji
  • 12 archetypów marki, czyli kody kulturowe, dzięki którym szybko osiądziesz w myślach klientów
  • DNA marki, czyli podstawa bez której nie pójdziesz dalej
  • Wielka czwórka, czyli media społecznościowe, o których powinnaś pamiętać w komunikacji swojej marki
  • Teoria 1000 prawdziwych fanów, która pomoże Ci wybrać najmniejszą opłacalną grupę docelową
  • Bariery mentalne, które być może blokują Cię przed sprzedażą i działaniem
  • Schemat wyceny produktów i usług, dzięki któremu nie będziesz tracić podając przypadkowe stawki

O Autorce

Justyna Kopeć

Od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand, członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz dyrektorem oddziału Polish Business Club.

Autorka i współautorka 10 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane, m.in. otrzymała Złotą Odznakę za strategię Public Relations przyznawaną przez Instytut Rozwoju Biznesu. O jej działaniach iInformowały media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując ludzi do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie oraz uprawiając offroad i podróżując.

Kup książkę w przedsprzedaży w rewelacyjnych pakietach

To jest PRZEDSPRZEDAŻ! Pakiety będą wysyłane do Klientów po 23 grudnia 2020 r.
ZRÓB SOBIE, LUB SWOIM PRZYJACIOŁOM, PREZENT NA ŚWIĘTA!

UWAGA! Tylko w okresie przedsprzedaży książka z AUTOGRAFEM AUTORKI!

Specjalny godzinny webinar wyłącznie dla osób kupujących książkę do 6 stycznia 2021 r. -> nigdzie nie publikowany materiał pokazujący kulisy mojego biznesu online (3 wpadki, które mogły mnie pogrążyć oraz 3 rozwiązania na zarobienie 500 zł, 1000 zł i 3000 zł!), który odbędzie się 7 stycznia 2021, godz. 21.00! Wartość webinaru to 297 zł!!!

Zyskujesz – kupując więcej!

Chcesz spędzić godzinę na biznesowym lunchu z Justyną Kopeć?

Oto, co trzeba zrobić:

– zakupić 25 sztuk Pakietów Brązowych (w jednym zamówieniu)

– lub zakupić 10 sztuk Pakietów Srebrnych (w jednym zamówieniu)

– lub zakupić 4 sztuki Pakietów Złotych (w jednym zamówieniu)

*Termin, miejsce lub formuła spotkania na biznesowym lunchu zostanie ustalona po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Co znajdziesz w pakietach

Zestaw 3 Brand-notatników

Karty z pomysłami na posty do social media

Firma My. Mistrzowski zespół, dzięki któremu wygrasz z konkurencją

Social Media Support SMS - 2 godziny indywidualnego wsparcia

Poznaj mistrzowskie strategie.

Stwórz swój biznes online.

Zbuduj markę osobistą, którą pokochają odbiorcy.

Premierowe wydanie

Okładka miękka ze skrzydełkami.
Ekskluzywne wydanie.

UWAGA! To jest PRZEDSPRZEDAŻ!

Pakiety będą wysyłane do Klientów po 23 grudnia 2020 r.
ZRÓB SOBIE, LUB SWOIM PRZYJACIOŁOM, PREZENT NA ŚWIĘTA!

Czy ta książka naprawdę może zmienić mój biznes?

Zawsze staram się być konkretna i szczera: samo posiadanie książki na pewno nic nie zmieni. Nawet, gdy ją przeczytasz, a nie będziesz działać, też się nic nie wydarzy. Zmiana jest możliwa tylko wówczas, gdy wyciągniesz lekcje z lektury i zaczniesz wdrażać je w swoim biznesie.

Mam dla Ciebie też dobre wiadomości:

– rzeczy, o których piszę, są poparte efektami moich klientów
– w książce zawarłam praktyczną wiedzę i wskazówki, dzięki którym poradzisz sobie z wdrożeniem, nawet jeśli jeszcze nie masz doświadczenia marketingowego
– przedstawiam Ci rozwiązania, dzięki którym możesz od razu wejść na drogę do budowania silnej marki osobistej i biznesu online

Chcesz sprawdzić, czy to na pewno książka dla Ciebie?

Obejrzyj zapis live z rozpoczęcia przedsprzedaży!