Czego możemy się nauczyć pochodząc od osób, które nie są takie jak my? Justyna Kopeć

Czego możemy się nauczyć pochodząc od osób, które nie są takie jak my?

29 listopada 2022

“Nie pędź, by kogoś dogonić. Ruszaj od siebie, by do kogoś dojść” – mówi Chińskie przysłowie. Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, czego możemy się nauczyć od ludzi, którzy nie są tak samo myślący jak my? Czym takie osoby mogą wesprzeć nas w budowaniu marki osobistej i rozwijaniu wiedzy? W tym artykule chciałabym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami i przykładami na temat tego, czego możemy się nauczyć pochodząc od osób, które są różne od nas.

 

1. Innowacyjność

Pochodzenie z różnych środowisk może rzucić nowe światło na naszą działalność i uruchomić kreatywność. Osoby, które nie są takie jak my, często mają inne podejście do spraw, którymi się zajmujemy i inne spojrzenie na rzeczywistość. Właśnie dzięki różnorodności pochodzenia, możemy nauczyć się patrzeć na problemy bardziej innowacyjnie i znajdować nowe rozwiązania.

 

2. Przywództwo

Spotkanie z ludźmi, którzy mają inne doświadczenia, może pomóc nam w przybliżeniu się do roli lidera. Takie osoby to często osoby, które wyróżniają się z tłumu, mają mocne przekonania i zdolności organizacyjne. Właśnie dzięki nim możemy nauczyć się, jak budować i motywować zespół, jak przywodzić do sukcesu.

 

3. Budowanie relacji

Kontakty z różnymi ludźmi pomagają też w codziennym życiu w nawiązywaniu kontaktów. Ludzie z różnych środowisk często mają różne zainteresowania i obowiązki, a ich pochodzenie i doświadczenia mogą prowadzić do nawiązania ciekawych i długotrwałych relacji. Dobrze zbudowana sieć kontaktów to przecież klucz do sukcesu.

 

4. Różnorodność

Poznawanie i studiowanie różnych kultur i innych sposobów myślenia sprawi, że staniesz się bardziej otwarta na nowe idee i innowacyjne strategie. Jeśli prowadzisz biznes, to będziesz w stanie zrozumieć i sprawniej komunikować się z klientami, którzy pochodzą z różnorodnych kręgów kulturowych.

 

 

Na podsumowanie

Nie bój się pochodzenia do innych ludzi, wzbogacaj się dzięki nim swoimi przemyśleniami i zdolnościami. Ucz się od innych, by stać się lepszą, liderką, a swoje doświadczenia przekładaj na innowacyjne myślenie. Monotonia i ciągłe powtarzanie tych samych pomysłów nie prowadzą do sukcesu. Dzięki różnorodności możemy otworzyć się na nowe możliwości, a wychodząc poza swoją strefę komfortu posiądziesz wiedzę, która napędza Twój rozwój osobisty.

5 1 vote
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

Jakie umiejętności są potrzebne marce osobistej do rozwoju?

Jakie umiejętności są potrzebne marce osobistej do rozwoju?

Budowanie marki osobistej wymaga nie tylko wytrwałości i kreatywności, ale również określonych umiejętności, które pomogą Ci rozwijać swoją markę i przyciągać klientów. W dzisiejszych czasach, świat biznesu zmienia się bardzo szybko i jako marka osobista musisz być w...

7 rad dla kobiet, które rozpoczynają swój biznes online

7 rad dla kobiet, które rozpoczynają swój biznes online

Rozpoczynanie swojego biznesu może być zarówno ekscytujące, jak i przerażające. Jednak, dzięki Internetowi, możesz zacząć budować swoją markę i generować dochód w zaciszu własnego domu. W tym artykule, przedstawię 7 rad dla kobiet, które rozpoczynają swój biznes...

Czy warto budować biznes na marce osobistej?

Z budowaniem marki osobistej wiąże się wiele korzyści, a gdy chodzi o prowadzenie biznesu, może to być klucz do sukcesu. Dzięki mojemu doświadczeniu jako doradczyni biznesowej, uważam, że budowanie silnej marki osobistej jest dobrym podejściem do poprawy wyników...

Jak nie przepalać budżetu reklamowego?

Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że reklama to inwestycja zarówno czasowa, jak i finansowa. Skuteczne zarządzanie budżetem reklamowym to elementarne zadanie dla każdej firmy. Jak uniknąć zbędnego rozrzutu środków? Jak kontrolować wydatki i odmierzać...

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze