Ich działanie wpływa na tysiące ludzi.
Ty również możesz do nich należeć.
Poznaj zasady budowania marki osobistej, dzięki którym będziesz pozyskiwać partnerów biznesowych, rozwijać sieć kontaktów, zwiększać sprzedaż i wpływać pozytywnie na odbiór branży marketingu sieciowego nie tylko w Polsce.
Jak budować markę osobistą
w branży marketingu sieciowego
PREMIERA JUŻ WKRÓTCE!
otrzymasz powiadomienie, gdy ruszy sprzedaż
Co znajdziesz w środku?
Zasady budowania
marki osobistej
Poznaj schemat, dzięki któremu możesz budować swoją przewagę konkurencyjną.
Chcesz poznać inspirujące przykłady? Duplikuj najlepsze rozwiązania liderów branży.
Case studies liderów
Tylko polskie przykłady, abyś jeszcze lepiej mogła przenieść je na grunt swojej działaności.
Polskie realia
Jeśli brakuje Ci pomysłów, to w tej książce znajdziesz mnóstwo inspiracji do swojego działania.
Przykłady działania
Dla kogo jest ta książka?
Zaczynasz działać w MLM
Jesteś już długo w MLM
Poszukujesz inspiracji
Jeśli dopiero podjęłaś decyzję o działaniu w MLM, to z tej książki dowiesz się, jak pozytywnie wyróżnić się na rynku, aby inni chcieli z Tobą współpracować.
A może jesteś już całkiem długo w MLM, ale nie masz oczekiwanych rezultatów i spaliłaś już swoje listy kontaktów.
A może po prostu poszukujesz inspiracji? Chcesz poznać nowe możliwości promocji i rozwoju swojego biznesu.
W świecie biznesu sukces nie jest możliwy w pojedynkę!
Z pasją rozwija zespół w jednej z firm marketingu sieciowego, a w poprzedniej miała zespół ponad 1600 partnerów biznesowych.
Od 2001 roku współpracowała z liderami firm MLM, takimi jak: Forever, Amway, Mary Kay, Arbonne, Avon, Colway, CDuoLife, FM, LR, Lyconet, Souvre, Oriflame, Prouvé, Akuna, Betterware, Monat, Coral Club, dōTERRA, Farmasi, Herbalife, Livioon, The Juice+, Nu Skin, Vorwerk...
Szkoli zespoły, jak również pracuje indywidualnie z liderami, opracowując strategie rozwoju i budowania marki osobistej.
O Autorce
praktyk biznesu, autorka 10-ciu książek
Trenerka, liderka, ekspertka budowania marki osobistej i biznesu online, przedsiębiorczyni. Właścicielka agencji marketingowej Blue Brand oraz członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Kierowniczka merytoryczna pierwszego w Polsce studium doradcy marki osobistej.
Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane przez organizacje branżowe oraz opisywane przez media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.
Wśród jej klientów jest wiele osób rozpoznawalnych dzisiaj na rynku w Polsce i zagranicą: trenerów, coachów, prezesów zarządów, liderów marketingu sieciowego, właścicieli mniejszych i większych biznesów, freelancerów.
Justyna Kopeć
Premiera już wkrótce!
Poznaj przykłady najlepszych osób w branży, liderów, którzy przecierali szlaki i którzy zainspirowali tysiące osób do zmiany.
Ty również możesz być jednym z nich.
Buduj swoją markę osobistą z lekkością, w zgodzie ze sobą i z poczuciem wnoszenia wartości w życie innych ludzi.
Marketing sieciowy to dobry wybór!
Pokaż to swoim przykładem!
* Projekt okładki książki jest przykładowy i może ulec zmianie.
Copyright by Blue Brand 2021
Masz pytania? Napisz: kontakt@justynakopec.pl