trendy w personal brandingu na rok 2023

Najnowsze trendy w personal brandingu kobiet na rok 2023

3 stycznia 2023

W miarę jak świat się zmienia, zmienia się również sposób, w jaki się komunikujemy i promujemy. Dla kobiet, personal branding jest niezbędnym narzędziem do zdobycia wiarygodności, nawiązania kontaktów i znalezienia sukcesu w życiu zawodowym. Wkraczając w rok 2023, warto zastanowić się nad trendami w personal brandingu, które będą kształtować nadchodzące lata. W tym artykule blogowym przeanalizujemy najnowsze trendy w zakresie personal brandingu dla kobiet w 2023 roku oraz to jak możesz je wykorzystać na swoją korzyść.

Nie jest tajemnicą, że marka osobista stała się ważnym elementem sukcesu we współczesnym świecie. Wraz z postępem ery cyfrowej, rośnie potrzeba tworzenia i utrzymywania silnej marki osobistej przez poszczególne osoby. A ponieważ technologia wciąż się rozwija, trendy związane z marką osobistą z pewnością będą na nią wpływać.

Czego więc kobiety mogą oczekiwać od personal brandingu w ciągu najbliższych kilku lat? Oto spojrzenie na niektóre z trendów personal brandingu na rok 2023:

 

1. Obecność w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są niezbędnym elementem naszej codzienności. Kobiety powinny skupić się na tworzeniu silnej obecności na wszystkich głównych platformach mediów społecznościowych, takich jak Tik-Tok, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest i YouTube. To pomoże im zwiększyć zasięg i upewnić się, że ich treści są widziane przez właściwe osoby.

 

2. Treści wideo

Treści wideo stały się skutecznym sposobem na dotarcie do publiczności. Kobiety powinny skupić się na tworzeniu treści, które są angażujące i łatwe do udostępniania. Mogą to być nagrane wywiady, tutoriale, vlogi i inne. Zwłaszcza duży nacisk powinien być położony na krótkie formy, typu  rolki.

 

3. Strony internetowe

Stworzenie strony internetowej to świetny sposób na zaprezentowanie swojej marki osobistej. Jest to świetna okazja, aby podzielić się swoją historią, pokazać swoje umiejętności. Dzięki nim potencjalni pracodawcy i klienci wiedzą, kim jesteś i co możesz zaoferować.

 

4. Wyróżniający się copywriting

Pisanie przekonujących treści jest niezbędne dla personal brandingu. Kobiety powinny skupić się na tworzeniu unikalnych i angażujących tekstów, które przemawiają do ich docelowych odbiorców i odzwierciedlają ich markę osobistą.

 

5. Kreatywne wizualizacje

Wizualizacje to kolejny świetny sposób, aby dać ludziom głębsze zrozumienie tego, kim jesteś i co możesz zaoferować. Kobiety powinny skupić się na tworzeniu wizualizacji, które odzwierciedlają ich markę osobistą i wyróżniają się na tle konkurencji.

 

__________________

Ponieważ potrzeba budowania marki osobistej wciąż rośnie, kobiety powinny zwrócić uwagę na te trendy na rok 2023. Wykorzystując te możliwości, kobiety mogą upewnić się, że ich marka osobista wyróżnia się i dociera do właściwych osób.

 

5 1 vote
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

Kim jest Twój idealny klient? 3 kroki do określania grupy docelowej

Kim jest Twój idealny klient? 3 kroki do określania grupy docelowej

Czy jesteś właścicielką kobiecego biznesu, która szuka definicji swojego idealnego klienta? Chociaż proces określania docelowej grupy odbiorców może być skomplikowany, istnieją trzy proste kroki, które możesz podjąć, aby zidentyfikować i dotrzeć do swojego idealnego...

Unikaj tych 7 typowych błędów w budowaniu marki osobistej

Witaj w świecie personal brandingu! Każda kobieta ma moc, aby zdefiniować i ukształtować swoją własną markę osobistą. Ale jak w przypadku każdej nowej umiejętności, po drodze na pewno popełni się kilka błędów. Zebrałam 7 najczęstszych błędów w personal brandingu...

Uwolnij moc Archetypów Marki, aby odkryć swoją Autentyczną Tożsamość

Jako kobieta wiesz, że Twoja tożsamość to coś więcej niż to, co robisz lub jak wyglądasz. Kształtują ją wartości, przekonania i doświadczenia, które składają się na to, kim jesteś. Ale czy wiesz, że możesz wykorzystać archetypy marki, aby jeszcze bardziej zdefiniować...

Jestem introwertykiem – czyli jak budować swoją markę osobistą?

2 stycznia to Światowy Dzień Introwertyka. Czuję, że to również moje święto. Od kiedy pamiętam, zawsze byłam osobą introwertyczną. Rozumiem zatem, że budowanie marki osobistej może wydawać się zastraszającym zadaniem, zwłaszcza jeśli jesteś nieśmiała. Ale o to chodzi...

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze