Wybierz test nr 1 w wyszukiwarce Google, polecany przez doradców marketingowych.

Test na archetyp marki

Tylko 12 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu do zbudowania marki osobistej.

Wypełnij bezpłatny test, aby odkryć charakter swojej marki oraz styl komunikacji

Każdy zmaga się z trudnymi decyzjami, które wpłyną na przyszłość marki osobistej.

Czy to będzie odpowiedni dla mnie charakter marki?
Czy ten styl spodoba się odbiorcom?
Jak wybrać najlepszy pomysł? Lub co zrobić, kiedy pomysłów na markę brakuje?!
Co jeżeli moja marka nie będzie wyrazista?!

Nie przejmuj się, jeżeli Ty także masz takie wątpliwości i rozterki. To naturalne w procesie tworzenia marki.

Dzisiaj ułatwię Ci te wszystkie decyzje, aby z etapu planowania ruszyć do działania!
Wypełnij krótki TEST i poznaj ARCHETYP swojej marki osobistej wartej miliony.

Czym jest archetyp marki?

W telegraficznym skrócie, archetypy to uniwersalne wzory, istniejące w kulturze od zarania dziejów. Każda postać w filmie lub książce oparta jest o jeden z 12 takich wzorów, które są silnie zakorzenione w umysłach ludzi.

Opierając swoją markę na takim fundamencie, możesz szybko wywołać odpowiednie emocje, przywołać skojarzenia i ułatwić zrozumienie tożsamości marki. Czyli zbudować pożądany wizerunek w oczach odbiorców, zamiast zostawiać to przypadkowi.

Szczegółowy opis archetypów i ich zastosowania znajdziesz w artykule blogowym. Kliknij TUTAJ, aby do niego przejść.

 

W czym pomoże Ci odkrycie archetypu?

  • Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
  • Określisz spójny styl komunikacji z odbiorcami.
  • Fani chętniej zidentyfikują się z Tobą i Twoim przekazem.
  • Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
  • Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.

Odpowiedz na 12 prostych pytań i odkryj archetyp swojej marki

 

Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ, aby rozpocząć test.

Pytania będą się pojawiać po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.

Które hasło najlepiej opisywałoby Twoje życie?
Życie na przekór i na własnych zasadach
Życie to dobra zabawa
Życie to namiętność i pasja
Życie to bliskość i opieka
Życie to bycie wśród ludzi
Życie to dobro i bezwarunkowa miłość
Życie to władza i pieniądze
Życie to odkrywanie mądrości w sobie, świecie i w innych
Życie to fascynowanie innych
Życie to działanie w słusznej sprawie
Życie to tworzenie
Życie to ciekawość świata

Correct!

Wrong!

Która z wymienionych marek jest Ci bliska?
Benetton
Xbox
Victoria's Secret
Gerber
Ikea
Dove
Microsoft
Oxford
Pixart
Red Bull
Lego
NASA

Correct!

Wrong!

Slogan, który najlepiej się łączy z przesłaniem mojej marki, to:
Buntownik bez powodu
Radość i prostota we wszystkim
Życie jest krótkie, ciesz się każdym dniem
Nasi klienci są dla nas najważniejsi
Jesteśmy z Tobą na każdym kroku
Razem jesteśmy silniejsi
Niezawodne przywództwo, na które możesz liczyć
Twoje źródło najlepszych informacji
Jeśli masz wolę, mamy sposób
Wcielanie pomysłów w życie
Wyjątkowe kreacje na całe życie
W pogoni za doskonałością

Correct!

Wrong!

Jaka jest Twoja supermoc? Jaki jest Twój największy dar lub talent?
przełamywanie zasad, działanie pod prąd
radość i umiejętność zabawy
piękno, pasja, wdzięczność i uznanie
empatia i opiekuńczość
znajdowanie rozwiązań win-win
wiara i optymizm
odpowiedzialność i bycie liderem
wiedza i mądrość
wyobraźnia, kreatywność i inspiracja
ambicja i niezależność
tworzenie nowych rozwiązań, pomysłowość, innowacja
odwaga i kompetencja

Correct!

Wrong!

Gdybyś miał całkowitą dowolność, to jaki sposób komunikowania się z odbiorcami byś zastosował najchętniej?
pokazywanie tego, że tradycyjne metody działania to przeżytek
żarty i śmieszne nagrania wideo
rzeczy piękne lub związane z Twoją pasją
pomocne porady jak coś znaleźć lub stworzyć
różne sposoby, które pozwalają na dotarcie do ludzi i budowanie relacji (spotkania, grupy na FB)
pozytywne i podnoszące na duchu historie i cytaty
przykłady i case study osób lub firm, które odniosły sukces,własne historie
inspirujące historie, inspirujące pytania, dzielenie się swoją mądrością
opowieści i cytaty motywacyjne
historia i transformacje "przed i po"
sztuka, twórczość, kreacja, pisanie
nowe miejsca, doświadczenia, techniki, które chcesz zaprezentować swoim odbiorcom

Correct!

Wrong!

Co Cię osłabia? Z czym czujesz się źle myśląc o tym, czego się obawiasz?
bycie bezsilnym, życie według narzuconych reguł
bycie znudzonym lub nudzenie innych
samolubność i niewdzięczność
bycie pominiętym i ocenianym, bycie w świetle reflektorów
bycie samotnym, niepotrzebnym, niekochanym
bycie niegodnym, zrobienie czegoś złego
chaos i utrata wpływów i kontroli
bycia nabranym i przechytrzonym
utrata inspiracji lub przeciętne wizje i wykonanie
słabość i bycie tchórzem
że sprawy pójdą w przeciwnym od zaplanowanego kierunku
bycie w potrzasku i wewnętrzna pustka

Correct!

Wrong!

Która z wymienionych osób jest Ci bliska? Od kogo czerpiesz inspirację? Z kim się utożsamiasz?
Patryk Vega
Szymon Majewski
Monica Bellucci
Matka Teresa
Małgorzata Socha
Mahatma Gandhi
Królowa Elżbieta II
Albert Einstein
Walt Disney
Robin Hood
Pablo Picasso
Martyna Wojciechowska

Correct!

Wrong!

Jaki jest Twój główny cel życiowy? Po co jesteś na tej ziemi?
podważyć status-quo, przełamać przeciętność, systemy i standardy
rozbawiać ludzi, cieszyć się chwilą
żyć z pasją, pełną piersią, z namiętnością i radością w relacjach z innymi
zadbać o ludzi i świat
towarzyszyć innym w ich drodze, wieść zwykłe, normalne życie
być szczęśliwym na ziemi
osiągnąć finansowy sukces i mieć wpływ
odnajdywać prawdę i przekazywać ją innym
tworzyć coś nowego i twórczego
zmieniać życie innych na lepsze, bronić innych
tworzyć nowe wizje i pomysły, realizować swoje marzenia
żyć życiem pełnym pasji, poznawać świat, siebie i innych

Correct!

Wrong!

Z którą wartością się utożsamiasz? Która jest Tobie najbliższa?
niezależność, wolność
poczucie humoru
pasja
bezpieczeństwo
zaangażowanie
autentyczność
przywództwo
prawda i rozwój
wyobraźnia
odwaga
wizja
ciekawość

Correct!

Wrong!

Z którym cytatem się zgadasz? Który cytat najbardziej do Ciebie przemawia?
Zasady są po to, żeby je łamać
Mamy tylko jedno życie - cieszmy się każdą chwilą
Miłość nie rządzi światem, miłość jest tym co sprawia że warto iść przez życie
Rodzina to silnik umożliwiający podbój świata, a zarazem bunkier, w którym można się schronić
Spotkanie dwóch osób jest jak kontakt dwóch substancji chemicznych: jeśli jest jakaś reakcja, obie się zmieniają
Życie jest piękne, a ludzie są dobrzy
Zamiast marzyć o wakacjach, wykreuj sobie takie życie, od którego nie będziesz chciał uciekać
Odkryj prawdę w sobie
Jeżeli potrafisz sobie coś wymyślisz, to potrafisz to też osiągnąć
Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.
Artyście nie płaci się za pracę, ale za wizję
Dopóki jestem w drodze czuję, że żyję

Correct!

Wrong!

Które z poniższych stwierdzeń najbardziej pasuje do osobowości Twojej marki?
Odważny, nieskrępowany
Zabawny, wciągający
Namiętny, boski
Rozważny, hojny
Przystępny, przyjazny
Optymistyczny, czysty
Wyrafinowany, wpływowy
Analityczny, mądry
Wnikliwy, tajemniczy
Zaradny, żądny przygód
Pomysłowy, aktywny
Zdeterminowany, ciekawy

Correct!

Wrong!

Która z prac sprawiłaby Tobie najwięcej przyjemności?
Działalność charytatywna w obszarach, którymi nikt inny się nie zajmuje
Bycie standuperem, komikiem
Otwarcie luksusowego SPA
Bycie pielęgniarką lub weterynarzem
Założenie klubu lub grupy
Bycie nauczycielem w przedszkolu
Zarządzanie dużymi zespołami i procesami
Kariera naukowa
Zostanie osobistym stylistą
Trening do maratonów
Otwarcie galerii sztuki
Coś z wieloma podróżami

Correct!

Wrong!

Share the quiz to show your results !

OTO TWÓJ WYNIK (zostaw swoje dane, aby otrzymać wynik testu)

Archetypy marki

%%personality%%

%%description%%

oraz również %%personality%%

%%description%%

Loading...

Archetypy marki buntownik

Archetyp buntownika to symbol wolności, niezależności i niezgody. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak grafiti, rebeliant lub kontrola, aby przekazać przesłanie wolności, niezależności i niezgody.

archetyp marki błazen

Archetyp błazna jest symbolem zabawy, humoru i radości życia. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak klaun lub zabawny zwierzak, aby przekazać przesłanie zabawy, humoru i radości życia.

Archetypy marki kochanek

Archetyp kochanka jest symbolem miłości, pasji i emocji. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak pocałunek lub kobieta z sercem, aby przekazać przesłanie miłości, wdzięku i emocji.

Archetypy marki Opiekun

Archetyp opiekuna to symbol troski, wsparcia i bezpieczeństwa. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak stróż lub strażnik, aby przekazać przesłanie troski, wsparcia i bezpieczeństwa.

archetyp marki towarzysz

Archetyp towarzysza odzwierciedla ludzkie potrzeby przyjaźni, wsparcia i bliskości. Ten archetyp marki skupia się na jednostkach, a nie na produktach lub usługach, i wykorzystuje wizualną symbolikę, taką jak ludzie trzymający się za ręce, aby przekazać przesłanie wsparcia i obecności.

Archetypy marki niewinna

Archetyp niewinnego jest symbolem młodości, czystości i bezgrzeszności. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak dziecko lub biały anioł, aby przekazać przesłanie czystości, niewinności i bezgrzeszności.

Archetypy marki władca

Archetyp władcy to symbol władzy, odpowiedzialności i dążenia do doskonałości. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole władzy, takie jak korona, tron, aby przekazać przesłanie przywództwa, autorytetu i niezależności.

Archetypy marki mędrzec

Archetyp mędrca symbolizuje wiedzę, wgląd i duchowość. Ten archetyp marki używa wizualnych symboli, takich jak mędrzec lub sowa, aby przekazać przesłanie wiedzy, mądrości i duchowej wspólnoty.

Archetypy marki czarodziej

Archetyp czarodzieja to symbol mocy, magii i tajemniczości. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak różdżka, miotła lub kocioł, aby przekazać przesłanie magii, mocy i tajemniczości.

Archetypy marki bohater

Archetyp bohatera to symbol odwagi, siły i heroizmu. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak wojownik, mężny lub bohaterski człowiek, aby przekazać przesłanie odwagi, siły i heroizmu.

Archetypy marki twórca

Archetyp twórcy to symbol innowacji, kreatywności i twórczego myślenia. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak twórca lub lampa, aby przekazać przesłanie innowacji, kreatywności i twórczego myślenia.

Archetypy marki odkrywca

Archetyp odkrywcy to symbol odwagi, niezależności i poszukiwania. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak żeglarz lub badacz, aby przekazać przesłanie odwagi, niezależności i poszukiwania.

Wyjątkowa książka dla Ciebie

“Marka osobista i biznes online
nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet”

Czym jest Marka Osobista dla wybranych Klientek?

Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA

Julita Szóstek

Celuj w Piękno

Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twój produkt/usługa macie takie same wartości.

Agata Jagodzińska

Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.

Joanna Sławińska

trener mentalny

Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!

Jadwiga Drogoś

masażystka, marketer sieciowy

Masz pytania - napisz do mnie

Pozostańmy w kontakcie

Poniedziałek - Piątek  10:00-16:00

Telefon

(48) 600 986 970

Email

kontakt@JustynaKopec.pl