Wybierz test nr 1 w wyszukiwarce Google, polecany przez doradców marketingowych.
Test na archetyp marki
Tylko 12 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu do zbudowania marki osobistej.
Wypełnij bezpłatny test, aby odkryć charakter swojej marki oraz styl komunikacji
Każdy zmaga się z trudnymi decyzjami, które wpłyną na przyszłość marki osobistej.
Czy to będzie odpowiedni dla mnie charakter marki?
Czy ten styl spodoba się odbiorcom?
Jak wybrać najlepszy pomysł? Lub co zrobić, kiedy pomysłów na markę brakuje?!
Co jeżeli moja marka nie będzie wyrazista?!
Nie przejmuj się, jeżeli Ty także masz takie wątpliwości i rozterki. To naturalne w procesie tworzenia marki.
Dzisiaj ułatwię Ci te wszystkie decyzje, aby z etapu planowania ruszyć do działania!
Wypełnij krótki TEST i poznaj ARCHETYP swojej marki osobistej wartej miliony.
Czym jest archetyp marki?
W telegraficznym skrócie, archetypy to uniwersalne wzory, istniejące w kulturze od zarania dziejów. Każda postać w filmie lub książce oparta jest o jeden z 12 takich wzorów, które są silnie zakorzenione w umysłach ludzi.
Opierając swoją markę na takim fundamencie, możesz szybko wywołać odpowiednie emocje, przywołać skojarzenia i ułatwić zrozumienie tożsamości marki. Czyli zbudować pożądany wizerunek w oczach odbiorców, zamiast zostawiać to przypadkowi.
Szczegółowy opis archetypów i ich zastosowania znajdziesz w artykule blogowym. Kliknij TUTAJ, aby do niego przejść.
W czym pomoże Ci odkrycie archetypu?
- Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
- Określisz spójny styl komunikacji z odbiorcami.
- Fani chętniej zidentyfikują się z Tobą i Twoim przekazem.
- Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
- Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.
Odpowiedz na 12 prostych pytań i odkryj archetyp swojej marki
Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ, aby rozpocząć test.
Pytania będą się pojawiać po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Share the quiz to show your results !
OTO TWÓJ WYNIK (zostaw swoje dane, aby otrzymać wynik testu)
%%personality%%
oraz również %%personality%%
Loading...
Archetyp buntownika to symbol wolności, niezależności i niezgody. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak grafiti, rebeliant lub kontrola, aby przekazać przesłanie wolności, niezależności i niezgody.
Archetyp błazna jest symbolem zabawy, humoru i radości życia. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak klaun lub zabawny zwierzak, aby przekazać przesłanie zabawy, humoru i radości życia.
Archetyp kochanka jest symbolem miłości, pasji i emocji. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak pocałunek lub kobieta z sercem, aby przekazać przesłanie miłości, wdzięku i emocji.
Archetyp opiekuna to symbol troski, wsparcia i bezpieczeństwa. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak stróż lub strażnik, aby przekazać przesłanie troski, wsparcia i bezpieczeństwa.
Archetyp towarzysza odzwierciedla ludzkie potrzeby przyjaźni, wsparcia i bliskości. Ten archetyp marki skupia się na jednostkach, a nie na produktach lub usługach, i wykorzystuje wizualną symbolikę, taką jak ludzie trzymający się za ręce, aby przekazać przesłanie wsparcia i obecności.
Archetyp niewinnego jest symbolem młodości, czystości i bezgrzeszności. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak dziecko lub biały anioł, aby przekazać przesłanie czystości, niewinności i bezgrzeszności.
Archetyp władcy to symbol władzy, odpowiedzialności i dążenia do doskonałości. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole władzy, takie jak korona, tron, aby przekazać przesłanie przywództwa, autorytetu i niezależności.
Archetyp mędrca symbolizuje wiedzę, wgląd i duchowość. Ten archetyp marki używa wizualnych symboli, takich jak mędrzec lub sowa, aby przekazać przesłanie wiedzy, mądrości i duchowej wspólnoty.
Archetyp czarodzieja to symbol mocy, magii i tajemniczości. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak różdżka, miotła lub kocioł, aby przekazać przesłanie magii, mocy i tajemniczości.
Archetyp bohatera to symbol odwagi, siły i heroizmu. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak wojownik, mężny lub bohaterski człowiek, aby przekazać przesłanie odwagi, siły i heroizmu.
Archetyp twórcy to symbol innowacji, kreatywności i twórczego myślenia. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak twórca lub lampa, aby przekazać przesłanie innowacji, kreatywności i twórczego myślenia.
Archetyp odkrywcy to symbol odwagi, niezależności i poszukiwania. Ten archetyp marki wykorzystuje wizualne symbole, takie jak żeglarz lub badacz, aby przekazać przesłanie odwagi, niezależności i poszukiwania.
Wyjątkowa książka dla Ciebie
„Marka osobista i biznes online
nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet”
Czym jest Marka Osobista dla wybranych Klientek?
Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA
Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twój produkt/usługa macie takie same wartości.
Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.
Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!
Masz pytania - napisz do mnie
Pozostańmy w kontakcie
Poniedziałek - Piątek 10:00-16:00
Telefon
(48) 600 986 970
kontakt@JustynaKopec.pl