MÓJ BLOG
Być może potrzebujesz skutecznego rozwiązania już teraz?
Zebrałam najlepsze porady, abyś mogła rozwinąć swoją markę i swój biznes.
Pogrupowałam je w działach: budowanie marki, media społecznościowe i marketing
Najnowszy artykuł

Co to jest marka osobista?
W moich mediach społecznościowych, na stronie internetowej, z każdego miejsca wybrzmiewa hasło „marka osobista”. Niektórzy z Was wiedzą o co chodzi, jednak nadal bardzo często od obserwatorów dostaję pytania o to, co to jest marka osobista? Aż sama...
Jak budować markę osobistą w branży rozwoju osobistego dzięki strategii działania i produktów
Jak budować swoją markę osobistą w branży rozwoju osobistego – z takim pytaniem sześć lat temu zgłosiła się do mnie Anna Słowińska. Z Anią współpracuję z różnym natężeniem do dzisiaj, ale śmiało mogę powiedzieć, że początki jej marki były podczas pierwszych dwóch lat...
Jak prowadzić zaangażowaną grupę na Facebooku?
Grupy na Facebooku wyrastają jak grzyby po deszczu – ale to nie znaczy, że należy się do nich zrażać! Mają ogromny potencjał i są świetnym narzędziem do komunikacji, a co ważniejsze – do budowania społeczności. Muszą być jednak dobrze prowadzone. Grupa pozostawiona...
Zacznij fanpage od fanów, czyli jak profil prywatny przekształcić w stronę na Facebooku
Kiedy zaczynasz budować swoją markę osobistą, w pewnym momencie staniesz przed wyborem: czy nadal prowadzić swoje działania na profilu osobistym, czy założyć stronę. Jak i kiedy zrobić fanpage na Facebooku? Jest to zazwyczaj trudny wybór, ponieważ na profilu prywatnym...
Co to jest strategia i jak ją budować w mediach społecznościowych?
Budowanie strategii działania w mediach społecznościowych dla marki osobistej to temat, z którym każdy z nas wcześniej czy później się zetknie. Zwróć jednak uwagę na jeden aspekt. Próg wejścia w media społecznościowe jest bardzo niski. Wystarczy tylko jedna rzecz,...
Skąd mam wiedzieć, co mnie wyróżnia na rynku?
Marek na rynku jest multum, konkurencja ogromna. Każda firma walczy o klienta, chce zaoferować mu coś, co wyróżni go spośród innych, sprawi, że właśnie z tą firmą dany klient chce współpracować. I tu rodzi się pytanie, skąd wiedzieć, dlaczego klienci wybierają...
Budowanie marki osobistej – kluczowy element w Twoim biznesie
Coraz mniej ufamy firmom, a coraz bardziej człowiekowi. W 2020 roku większość działań została przeniesiona do przestrzeni online, gdzie w pierwszej kolejności poszukujemy kontaktu z drugą osobą, przez co zaufanie do marki osobistej jest na wyższym poziomie niż w...
Jak podnieść wartość swojego imienia i nazwiska, gdy dopiero zaczynasz?
Problem, który dotyka prawie wszystkich przedsiębiorców na początku prowadzenia biznesu to brak rozpoznawalności i trudności związane z jej budowaniem. Moje klientki często pytają, jak mają wejść na rynek i być wiarygodne, skoro nikt jeszcze ich nie zna, nie mają...
5 inspirujących pomysłów na live
Transmisje na żywo to znakomity sposób na nawiązywanie relacji z odbiorcami i budowanie wizerunku. Live zazwyczaj wzbudza duże zainteresowanie, dlatego dobrze jest mieć z góry przygotowaną listę tematów. Każdemu zdarza się jednak nie mieć pomysłu, o czym porozmawiać...

Justyna Kopeć
Pomagam przedsiębiorczym kobietom tworzyć silną markę osobistą i w pełni wykorzystać swój potencjał, aby osiągały ponadprzeciętne rezultaty.