Wypełnij bezpłatny test, aby odkryć, na jakim poziomie marki jesteś

Tylko 10 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu
do zbudowania marki wartej miliony!

Każdy markę już posiada, tylko nie każdy jest zauważany i doceniany przez rynek. Kiedy podejmujesz decyzję o świadomym budowaniu marki, musisz przejść proces od marki niewidzialnej, która ma też niewidzialne rezultaty, aż do marki stabilnej, a nawet obfitej czy wpływowej.

Każda marka musi pokonać 6 etapów. Jak szybko to zrobi, zależy od strategii, którą przyjmie i kroków, które podejmie.

Właśnie teraz masz szansę sprawdzić, na którym etapie marki jesteś i dowiedzieć się, co zrobić, żeby jak najszybciej – bez popełniania zbędnych błędów – dojść do tego etapu, na którym Ci obecnie najbardziej zależy.

Wypełnij test i buduj markę świadomie i z sukcesem.

Dlaczego powinnaś wiedzieć, skąd zaczynasz?

Żeby wypracować skuteczną strategię swojej marki – wiedzieć, dokąd dążysz i jak chcesz tam dojść – musisz najpierw zdiagnozować, skąd zaczynasz, na jakim etapie jesteś. Dzięki temu będziesz mogła precyzyjnie ustalić cele, działania i kroki.

 

W czym pomoże Ci określenie etapu budowania Twojej marki?

  • Precyzyjnie określisz cele, dzięki którym osiągniesz kolejny etap rozwoju swojej marki.
  • Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
  • Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
  • Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.

Odpowiedz na 10 prostych pytań i dowiedz się na którym etapie budowania swojej marki jesteś

Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ, aby rozpocząć TEST.

Pytania będą pojawiać się po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.

Obecność w branży:
Początkuję w mojej branży/ organizacji/ roli/ na rynku
Mam do 1 roku doświadczenia w branży/zawodzie/ roli i rosnącą wiedzę w obszarze swojej specjalizacji
Mam do 1-2 lat doświadczenia w branży/zawodzie/ roli i sporą wiedzę w obszarze swojej specjalizacji
Mam 2-5 lat doświadczenia w branży, biznesie/roli zawodowej
Mam 5-10 lat doświadczenia w branży
Działam w branży ponad 10 lat i jestem w niej mocno osadzona

Correct!

Wrong!

Zasięg:
Niewiele osób zna mnie i nie wie, czego może się po mnie spodziewać
Trochę osób zna mnie i nie wie, czym się zajmuję
Jestem rozpoznawalna w swoim najbliższym otoczeniu jako osoba, której można zaufać
Jestem postrzegana jako silny gracz w mojej dziedzinie, członkowie mojej grupy mogą zawsze ufać temu, co powiedziałam, regularnie dzielę się wiedzą
Moje zasięgi działań są duże, przestałam kontrolować, kto korzysta z tego, co tworzę, oferuję
Jestem nie tylko ekspertem, jestem influencerem, którego wpływy wykraczają daleko poza moją branżę.

Correct!

Wrong!

Społeczność:
Nie mam jeszcze zbudowanej społeczności ani wokół produktów ani wokół mnie jako marki
Zaczynam dopiero tworzyć społeczność
Mam silny wpływ (wartościowe relacje) na grupę około 100 osób – pojawiają się osoby, które tworzą społeczność wokół produktu, usługi, mnie
Mam silny wpływ (wartościowe relacje) z około 1000 osób – oni tworzą moją społeczność
Mam silny wpływ (wartościowe relacje) na ponad 10 000 osób – moja społeczność wybiega daleko poza kontakty, które kojarzę
Mam silny wpływ na co najmniej 100 000 osób

Correct!

Wrong!

Rezultaty / sprzedaż offline:
Nie mam praktycznie rezultatów, mimo że bardzo się staram i mam wysoką motywację
Mam sporadyczne rezultaty, nieregularne i nie do końca wiem, kiedy i dlaczego się pojawiają
Mam coraz częstsze rezultaty, ale są też okresy, kiedy ich nie osiągam (raz górki, raz dołki)
Konsekwentnie realizuję cele, które sobie wyznaczam. Stawiam sobie coraz bardziej ambitne cele
Osiągam ponadprzeciętne rezultaty. Nie jestem w stanie sama obsługiwać swoich klientów, bo przeżywam klęskę urodzaju. Muszę moje kontrakty oddawać innym.
Osiągam ponadprzeciętne rezultaty dla siebie i innych, również w innych dziedzinach niż moja

Correct!

Wrong!

Rola eksperta:
Nikt praktycznie nie postrzega mnie jako eksperta, osobę wiarygodną w temacie. W roli, w której jestem, muszę się jeszcze dużo nauczyć
Nie jestem jeszcze wiarygodnym źródłem informacji z mojego zakresu, choć ludzie zaczynają mnie kojarzyć z tematem, którym się zajmuję
Ludzie, którzy mnie znają, czują do mnie sympatię i zaczynają mi zadawać pytania z mojego obszaru
Dobrze się czuję, gdy inni obserwują moje działania i biorą ze mnie przykład i zwracają się do mnie jako do specjalisty w danym temacie
Jestem postrzegana jako ekspert w danej dziedzinie. Ludzie pytają mnie o zdanie, zapraszają na spotkania, wykłady, prelekcje
Piszę książki, publikuję artykuły, występuję w telewizji i na konferencjach – jestem rozpoznawalna w temacie i branży, w której się poruszam, ale ludzie zapraszają mnie jako osobowość (influencer). Ludzie chcą mnie naśladować ze względu na wiarygodność i postawę. Konsekwentnie postępuję zgodnie z głoszonymi przez siebie zasadami

Correct!

Wrong!

Obecność w social mediach:
Nie mam profilu w social mediach lub jest niewiele ludzi, którzy śledzą mój profil
Zaczynam budować swoją markę w internecie i pojawiają się pierwsze reakcje na social mediach
W social mediach jestem rozpoznawana, ludzie wiedzą, czym się zajmuję, jest grupa ludzi, która mnie śledzi, obserwuje, komentuje
Jestem rozpoznawalna w social mediach jako osoba działająca w określonym temacie i mam spore zaangażowanie pod moimi aktywnościami
Mam określoną liczbę publikacji: artykułów, e-booków – i jestem aktywna w internecie poprzez blog i aktywny udział w forach i portalach branżowych
Używam swoich wpływów do zaszczepienia wartości w moim otoczeniu. Świadomie kreuję kierunek rozwoju w swoim życiu i wpływam na innych

Correct!

Wrong!

Działania w social mediach:
Nie prowadzę działań marketingowych w internecie
Zaczynam uczyć się jak prowadzić działania marketingowe w internecie
Prowadzę działania marketingowe w internecie (webinary, live)
Regularnie prowadzę LIVE, webinary i inne działania online
Na moje social media zapraszam już kolejne marki, które promuję i z których wiedzy korzystam
Inni budują swoją markę i osiągają swoje rezultaty dzięki mnie.

Correct!

Wrong!

Sprzedaż w internecie i poprzez social media:
Moje produkty w internecie nie sprzedają się
Posiadam sklep internetowy, ale tam niewiele/ nic się nie dzieje
Sprzedaż w internecie jest raczej znikoma
Moja sprzedaż w internecie i regularna i przewidywalna, i wiem jak mogę ją zarządzać
Moja sprzedaż w internecie jest kulą śnieżną, która się napędza
Moja sprzedaż wykracza znacząco poza produkty. Jestem opłacana również za reklamy i często z tego osiągam większe profity niż z podstawowej działalności.

Correct!

Wrong!

Ambasadorzy:
Nie mam klientów, którzy polecają mnie i moje usługi czy produkty
Ludzie niezbyt chętnie polecają moje produkty, nie mam raczej ambasadorów
Pojawiają się osoby, które zaczynają rekomendować moje produkty/usługi i chwalić się, że z nich korzystają
Mam klientów, którzy regulanie rekomendują moje produkty/usługi
Mam duże grono fanów, ambasadorów, którzy regularnie wspierają moje działania i sprzedaż
Ludzie spoza mojej branży zwracają się do mnie o radę w sprawach związanych z tematem, w którym działam. Wykorzystuję własne wpływy i zasoby do celów większych niż mój własny interes czy organizacja

Correct!

Wrong!

Zespół, współpracownicy:
Pracuję sama
Nie stać mnie, żeby zatrudnić kogoś do pomocy, choć już by się przydał.
Marzę o tym, żeby zatrudnić kogoś do pomocy bo wielokrotnie się nie wyrabiam, ale są też momenty, gdzie nie ma co robić.
Mam ludzi, którzy wspierają mnie w różnych aspektach, bo sama nie jestem w stanie już obsługiwać i utrzymywać swoich klientów. Zaczynam tworzyć zespoły
Buduję skuteczne zespoły, które osiągają ponadprzeciętne rezultaty
Tworzę kolejnych liderów, którzy prowadzą całe organizacje i przekazują głoszone przeze mnie idee i wartości.

Correct!

Wrong!

Share the quiz to show your results !

OTO TWÓJ WYNIK (zostaw swoje dane, aby otrzymać wynik testu)

Na jakim etapie marki jesteś?

%%personality%%

%%description%%

oraz również %%personality%%

%%description%%

Loading...

Wyjątkowa książka dla Ciebie

“Marka osobista i biznes online
nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet”

książka Marka osobista i biznes online bestseller

Czym jest Marka Osobista dla wybranych Klientek?

Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA

Julita Szóstek

Celuj w Piękno

Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twój produkt/usługa macie takie same wartości.

Agata Jagodzińska

Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.

Joanna Sławińska

trener mentalny

Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!

Jadwiga Drogoś

masażystka, marketer sieciowy