Wypełnij bezpłatny test, aby odkryć, na jakim poziomie marki jesteś
Tylko 10 pytań dzieli Cię od poznania niesamowitego skrótu
do zbudowania marki wartej miliony!
Każdy markę już posiada, tylko nie każdy jest zauważany i doceniany przez rynek. Kiedy podejmujesz decyzję o świadomym budowaniu marki, musisz przejść proces od marki niewidzialnej, która ma też niewidzialne rezultaty, aż do marki stabilnej, a nawet obfitej czy wpływowej.
Każda marka musi pokonać 6 etapów. Jak szybko to zrobi, zależy od strategii, którą przyjmie i kroków, które podejmie.
Właśnie teraz masz szansę sprawdzić, na którym etapie marki jesteś i dowiedzieć się, co zrobić, żeby jak najszybciej – bez popełniania zbędnych błędów – dojść do tego etapu, na którym Ci obecnie najbardziej zależy.
Wypełnij test i buduj markę świadomie i z sukcesem.
Dlaczego powinnaś wiedzieć, skąd zaczynasz?
Żeby wypracować skuteczną strategię swojej marki – wiedzieć, dokąd dążysz i jak chcesz tam dojść – musisz najpierw zdiagnozować, skąd zaczynasz, na jakim etapie jesteś. Dzięki temu będziesz mogła precyzyjnie ustalić cele, działania i kroki.
W czym pomoże Ci określenie etapu budowania Twojej marki?
- Precyzyjnie określisz cele, dzięki którym osiągniesz kolejny etap rozwoju swojej marki.
- Łatwo zdecydujesz, jaki wizerunek budować i ułatwisz sobie pracę.
- Pozbędziesz się wątpliwości związanych z decyzjami i będziesz działać.
- Twoja marka będzie miała wyrazisty charakter, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.
Odpowiedz na 10 prostych pytań i dowiedz się na którym etapie budowania swojej marki jesteś
Kliknij przycisk ROZPOCZNIJ, aby rozpocząć TEST.
Pytania będą pojawiać się po jednym na raz.
Wybieraj odpowiedzi, które najbardziej do Ciebie pasują.
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Correct!
Wrong!
Share the quiz to show your results !
OTO TWÓJ WYNIK (zostaw swoje dane, aby otrzymać wynik testu)
%%personality%%
oraz również %%personality%%
Loading...
Wyjątkowa książka dla Ciebie
“Marka osobista i biznes online
nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet”
Czym jest Marka Osobista dla wybranych Klientek?
Marka osobista to… oczywiście JA z całym wachlarzem moich umiejętności, wiedzy, doświadczeń. Moja osobowość dająca autentyczność, wiarygodność, budząca zaufanie. To moje mocne i słabe strony nad którymi pracuję… Marka osobista to moja siła charakteru, odwaga i determinacja w zmianach, którym pozwalam rozgościć się w moim życiu… to mój indywidualny sposób komunikowania się z otaczającym mnie światem… to moje poczucie humoru pozwalające czasem z dystansem spojrzeć na problem… to moja empatia dająca poczucie bezpieczeństwa moim klientom… Marka osobista to mój wizerunek fizyczny i intelektualny opierający się na klarownych wartościach… to cała JA
Marka osobista to nie jest coś, co możemy ubrać na 8 godzin idąc do pracy. To jesteśmy My przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Marka jest wtedy, kiedy nie boisz się pokazać swojej twarzy i stanąć murem za swoimi usługami czy produktem. Marka jest wtedy, kiedy Twój produkt/usługa macie takie same wartości.
Marka osobista to dla mnie to wszystko, co wnoszę do świata swoją osobą. Moja osobowość, charakter, wartości, spójność, wiedza, a także ludzkie słabości, potknięcia, naturalność. Można więc górnolotnie powiedzieć, że to wszystko to, jakim jestem człowiekiem NAPRAWDĘ i co to wnosi do życia innych ludzi. Ważna tu jest też ta wymiana z innymi, bo przecież ja też czerpię od innych ludzi. I może to jest miarą dobrej marki osobistej, że ta wymiana płynie w obie strony? Że marka jest otwarta na potrzeby, daje wartość i rozwiązania, a z drugiej strony jest otwarta na przyjmowanie – inspiracji, docenienia, sympatii. W tym dawaniu i braniu jest równowaga.
Marka Ty to nasz wizerunek – wszystko co sobą prezentujemy.
Od wizerunku zewnętrznego poprzez naszą osobowość, zachowania, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz przekazania swojej wiedzy.
W tym również ważne jest podejście do ludzi i sposób ich sposób traktowania.
Ogólnie od A do Z ja – to moja Marka!