BLOG Justyna Kopec 5 książek które polecam na świąteczny prezent

5 książek, które polecam na świąteczny prezent

14 grudnia 2021

Szukasz pomysłu na prezent pod choinkę? Bezpiecznym rozwiązaniem, gdy nie wiesz, co dać, jest książka. Przygotowałam dla Ciebie zestawienie pięciu książek, które osoby chcące rozwijać swoją markę osobistą i działania online powinny przeczytać. Niech to będzie dla Ciebie inspiracja na świąteczne prezenty.

Oto moja lista:

1. “To jest marketing” Seth Godin

W ubiegłym roku zgarniała pierwsze miejsca we wszelakich możliwych rankingach na najbardziej polecane książki marketingowe. Napisana przystępnym językiem z wieloma przykładami – zrozumie jej przekaz każda osoba niezależnie od poziomu swojej wiedzy.

 

2. “Marketing 4.0” oraz “Marketing 5.0” Philip Kotler

Papież marketingu, Philip Kotler, jest jednym z najbardziej znanych na świecie teoretyków marketingu. Najnowsza jego książka “Marketing 5.0” jest ciągiem dalszym poprzedniej “Marketing 4.0”. Trudno jedną zrozumieć bez drugiej, a każda pozwoli Ci spojrzeć szerzej na swoje działania promocyjne.

 

3. “Superfani” Patt Flynn

Marketing skupia się na tym, w czym i komu pomagasz. I to KOMU jest kluczowe, bo w końcu bez odbiorców i bez klientów biznesu robić nie będziesz. Patt Flynn w swojej książce daje gotowy przepis, jak spowodować, aby stworzyć swoje “plemię”, wyróżnić się i odnieść sukces w biznesie.

 

4. “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)” Justyna Kopeć

To książka, którą można określić podręcznikiem krok po kroku budowania marki osobistej i swojej obecności w sieci. Zawarłam w niej 44 rozdziały konkretnej wiedzy, którą możesz zastosować od razu w swojej działalności i sprawdzić, czy przynoszą Ci rezultaty, na jakie zasługujesz.

 

5. “Czuła przewodniczka” Natalia De Barbaro

Może to nie jest książka marketingowa, ale książka o każdej z nas. O mnie, o Tobie! A skoro wszystkie działania zaczynają się od nas, to warto poznać siebie lepiej i zobaczyć, jakie zasoby mamy. Dzięki tej książce być może zajrzysz głębiej w siebie, zrozumiesz i… zaczniesz żyć pełnią życia, wnosząc niesamowitą wartość w życie innych ludzi.

 

___________________________________

Co ważne: większość wymienionych powyżej książek możesz kupić na mojej stronie: https://justynakopec.pl/sklep/

Gdy wybierzesz moją książkę i wpiszesz kod CHOINKA, to przesyłkę będziesz mieć za 0 zł. Kod obowiązuje nawet, jeśli do koszyka włożysz moją książkę i dodatkowe publikacje.

5 1 vote
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

Więcej artykułów, które pokochasz

Grupa na Facebooku. Dlaczego warto ją założyć?

Własna grupa na Facebooku to trend, który widać już od kilku lat. Większość marek (osobistych i firmowych) w grupach na Facebooku zbiera swoją społeczność, dostarczając jej wyjątkowej wiedzy, doświadczeń, wartości. To w stronę grup idzie komunikacja na Facebooku –...

Co to jest marka osobista?

W moich mediach społecznościowych, na stronie internetowej, z każdego miejsca wybrzmiewa hasło „marka osobista”. Niektórzy z Was wiedzą o co chodzi, jednak nadal bardzo często od obserwatorów dostaję pytania o to, co to jest marka osobista? Aż sama jestem zaskoczona,...

Jak wyceniać usługi online?

Stworzenie produktu czy opracowanie usługi i dotarcie z nimi do klientów to nie koniec wyzwań, jakie stoją przed Tobą na początku prowadzenia działalności. Kolejny etap to wycena – często na starcie biznesu (czy nawet na późniejszym etapie, w czasie rozwoju firmy) nie...

3 proste narzędzia marketingowe zwiększające Twoją sprzedaż

Zapewne zastanawiasz się dlaczego ulotki, które ostatnio zamówiłeś i rozdałeś nie przyniosły Ci nowych klientów. Przypuszczam, że nie jesteś także zadowolony z ruchu, jaki generuje Twoja strona internetowa. A być może masz już dość wydawania pieniędzy na reklamę,...

Sprawdź, jakie działania powinnaś podjąć, żeby przestać działać w chaosie i zacząć w końcu mieć rezultaty.

Zapisz się na webinar!

Przeczytaj także

Największe wpadki wizerunkowe 2021 roku

Największe wpadki wizerunkowe 2021 roku

Rok 2021 to już drugi rok, w którym pandemia dyktowała warunki. Zresztą dwie z wpadek wizerunkowych, które poniżej przedstawiam, dotyczą właśnie komunikacji osób znanych związanej z informacjami o koronawirusie. Nasze gwiazdy nie dawały jednak o sobie zapomnieć. W tym...

2021- rok małych sukcesów

Mimo, że w 2021 roku pracowałam zdecydowanie mniej, gdyż wszechobecna pandemia także i na mnie odcisnęła swoje piętno, to jednak mogę uznać, że 2021 to rok małych sukcesów. I o ile najważniejszych lekcji wynotowałam pięć, to o tyle sukcesami chcę się z Tobą podzielić...

5 moich lekcji z 2021 roku, czyli o byciu dla siebie dobrą

Rok 2021 to kolejny już rok, kiedy wszechobecna pandemia dyktowała warunki. Pracy i życia. To między innymi wpływało na decyzje, które podejmowałam w swoim biznesie. W tym artykule podzielę się z Tobą pięcioma lekcjami, które wyciągnęłam z doświadczeń 2021 roku....

10 przedsiębiorczych kobiet, które powinnaś śledzić online

Jako internetowa przedsiębiorczyni, jestem ogromną fanką innych kobiet, które budują swój biznes z wykorzystaniem możliwości online. Sama z przyjemnością obserwuję wiele kobiet i inspiruję się ich działaniami. Jestem przekonana, że jako kobiety powinniśmy się wspierać...

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze