BLOG Justyna Kopec 5 książek które polecam na świąteczny prezent

5 książek, które polecam na świąteczny prezent

14 grudnia 2021

Szukasz pomysłu na prezent pod choinkę? Bezpiecznym rozwiązaniem, gdy nie wiesz, co dać, jest książka. Przygotowałam dla Ciebie zestawienie pięciu książek, które osoby chcące rozwijać swoją markę osobistą i działania online powinny przeczytać. Niech to będzie dla Ciebie inspiracja na świąteczne prezenty.

Oto moja lista:

1. “To jest marketing” Seth Godin

W ubiegłym roku zgarniała pierwsze miejsca we wszelakich możliwych rankingach na najbardziej polecane książki marketingowe. Napisana przystępnym językiem z wieloma przykładami – zrozumie jej przekaz każda osoba niezależnie od poziomu swojej wiedzy.

 

2. “Marketing 4.0” oraz “Marketing 5.0” Philip Kotler

Papież marketingu, Philip Kotler, jest jednym z najbardziej znanych na świecie teoretyków marketingu. Najnowsza jego książka “Marketing 5.0” jest ciągiem dalszym poprzedniej “Marketing 4.0”. Trudno jedną zrozumieć bez drugiej, a każda pozwoli Ci spojrzeć szerzej na swoje działania promocyjne.

 

3. “Superfani” Patt Flynn

Marketing skupia się na tym, w czym i komu pomagasz. I to KOMU jest kluczowe, bo w końcu bez odbiorców i bez klientów biznesu robić nie będziesz. Patt Flynn w swojej książce daje gotowy przepis, jak spowodować, aby stworzyć swoje “plemię”, wyróżnić się i odnieść sukces w biznesie.

 

4. “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)” Justyna Kopeć

To książka, którą można określić podręcznikiem krok po kroku budowania marki osobistej i swojej obecności w sieci. Zawarłam w niej 44 rozdziały konkretnej wiedzy, którą możesz zastosować od razu w swojej działalności i sprawdzić, czy przynoszą Ci rezultaty, na jakie zasługujesz.

 

5. “Czuła przewodniczka” Natalia De Barbaro

Może to nie jest książka marketingowa, ale książka o każdej z nas. O mnie, o Tobie! A skoro wszystkie działania zaczynają się od nas, to warto poznać siebie lepiej i zobaczyć, jakie zasoby mamy. Dzięki tej książce być może zajrzysz głębiej w siebie, zrozumiesz i… zaczniesz żyć pełnią życia, wnosząc niesamowitą wartość w życie innych ludzi.

 

___________________________________

Co ważne: większość wymienionych powyżej książek możesz kupić na mojej stronie: https://justynakopec.pl/sklep/

Gdy wybierzesz moją książkę i wpiszesz kod CHOINKA, to przesyłkę będziesz mieć za 0 zł. Kod obowiązuje nawet, jeśli do koszyka włożysz moją książkę i dodatkowe publikacje.

5 2 votes
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

Rekrutacja przez Messenger do branży MLM

Głównym mottem działalności MLM jest pomaganie innym osobom poprzez sprzedaż potrzebnych im produktów i propozycję dołączenia do grupy osób zarabiających na MLM. Od tego, ilu osobom pomożesz, zależy wysokość Twoich zysków w marketingu sieciowym. Istotną rolę w budowie...

Twoja strategia w 5 krokach

Od czego zacząć budowę strategii marketingowej swojej marki osobistej? Korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia zawodowego, opracowałam instrukcję, jak w 5 krokach opracować skuteczną strategię marketingową. Jak się przygotować do budowy tejże strategii? Jakie...

Jak zrobić analizę konkurencji?

Nie istniejemy na samotnej wyspie ani my, ani nasi odbiorcy. Budując swoją markę osobistą ważne jest, abyś miała świadomość tego, jakie marki już są obecne na rynku, na który chcesz wejść lub już działasz. Czy chcemy, czy nie, nasi odbiorcy będą nas z nimi porównywać....

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze