BLOG Justyna Kopec 7 inspirujących cytatów – Steve Jobs

7 inspirujących cytatów – Steve Jobs

5 października 2021

Dziesięć lat. Dokładnie 5 października 2011 roku zmarł Steve Jobs. Przedsiębiorca, biznesmen, inwestor, wizjoner. Dla wielu geniusz, ideał, ikona popkultury. Osoba, która miała realny wpływ na życie milionów ludzi na całym świecie. W dzisiejszym wpisie przywołuję zatem 7 inspirujących cytatów tego wizjonera. Zmuszają do myślenia, pozwalają wyznaczyć kierunek, redefiniują.

To co?

Zaczynamy?

 

1. Jesteśmy tutaj, aby przyczynić się do zmiany tego świata. W przeciwnym razie, po co tu jesteśmy?

 

2. Nasz czas jest ograniczony, więc nie marnujcie go, żyjąc cudzym życiem. Nie wpadajcie w pułapkę dogmatów, żyjąc poglądami innych ludzi. Nie pozwólcie, aby hałas cudzych opinii zagłuszył wasz własny, wewnętrzny głos. I najważniejsze – miejcie odwagę kierować się sercem i intuicją.

 

3. Wierzymy, że ludzie z pasją MOGĄ zmienić świat na lepszy.

 

4. Bycie najbogatszym człowiekiem na cmentarzu mnie nie interesuje. Kłaść się do łóżka w nocy z myślą, że stworzyliśmy coś wspaniałego… to się dla mnie liczy.

 

5. Wasza praca wypełni dużą część waszego życia i jedynym sposobem, aby być naprawdę usatysfakcjonowanym, jest robienie czegoś, w co wierzycie, że jest czymś wielkim. Jedynym sposobem na robienie wielkich rzeczy jest robienie czegoś, co się kocha. Jeśli jeszcze tego nie znaleźliście – szukajcie dalej. Nie idźcie na kompromisy. Jak w wielu przypadkach, serce powie wam, kiedy to znajdziecie. Jak w każdym dobrym związku, będzie coraz lepiej wraz z mijającymi latami. Więc szukajcie, aż znajdziecie. Nie idźcie na kompromisy”.

 

6. Ci, którzy są wystarczająco szaleni, że myślą, że mogą zmieniać świat, zmieniają go naprawdę.

 

7. Niektórzy mówią „Damy klientowi to, czego chce!”. Ale to nie jest nasze podejście. Naszym zadaniem jest ustalić, czego klient będzie chciał, zanim tego zapragnie.

 

Steve Jobs, mimo trudnego charakteru, był niepowstrzymany w zmienianiu świata, w osiąganiu niemożliwego. Powtarzał, że aby być naprawdę usatysfakcjonowanym, trzeba  robić coś, w co się wierzy, że jest czymś wielkim.

Jobs uwierzył i zrobił rzeczy wielkie. Jego idee przetrwały jego śmierć.

A jakie są Twoje idee, które zainspirują innych? Do jakiej wizji nas zapraszasz swoim działaniem? Zainspirują swoją historią mnie i innych Czytelników.

5 3 votes
Ocena artykułu

O Autorce

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Strateżka marki osobistej

Towarzyszę liderkom w rozwoju marki osobistej i biznesu online. Jestem PR-owcem oraz specjalistką marketingu online. Prowadzę szkolenia, z których dotychczas skorzystało ponad 7000 osób.

Jako przedsiębiorczyni jestem właścicielką agencji marketingowej Blue Brand. Należę do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Polish Business Club.

Jestem autorką i współautorką 10 książek, z których ostatnia to “Marka osobista i biznes online (nie tylko dla przedsiębiorczych kobiet)”.

Jeśli chciałabyś, abym pomogła Tobie przejść drogę tworzenia własnej marki osobistej i biznesu online – zachęcam do kontaktu. Prowadzę zarówno audyty dotychczasowych Twoich działań offline i online, jak również opracowuję strategie i je wdrażam.

Przejdź na stronę KONSULTACJE i zapisz się na niezobowiązujące 20-minutowe bezpłatne konsultacje ze mną.

jak założyć swój sklep online

Przeczytaj także

Rekrutacja przez Messenger do branży MLM

Głównym mottem działalności MLM jest pomaganie innym osobom poprzez sprzedaż potrzebnych im produktów i propozycję dołączenia do grupy osób zarabiających na MLM. Od tego, ilu osobom pomożesz, zależy wysokość Twoich zysków w marketingu sieciowym. Istotną rolę w budowie...

Twoja strategia w 5 krokach

Od czego zacząć budowę strategii marketingowej swojej marki osobistej? Korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia zawodowego, opracowałam instrukcję, jak w 5 krokach opracować skuteczną strategię marketingową. Jak się przygotować do budowy tejże strategii? Jakie...

Jak zrobić analizę konkurencji?

Nie istniejemy na samotnej wyspie ani my, ani nasi odbiorcy. Budując swoją markę osobistą ważne jest, abyś miała świadomość tego, jakie marki już są obecne na rynku, na który chcesz wejść lub już działasz. Czy chcemy, czy nie, nasi odbiorcy będą nas z nimi porównywać....

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze